kylskåp.

Vilken vacker dag det är idag, hoppas ni känner detsamma!
Det enda som bekymrar mig är vänner som gör mig oroliga när de berättar saker och sen säger att jag inte ska oroa mig för att det sägs.
Man må vara bra störd men ärligt. Man oroar sig alltid för sina vänner, vad de än säger. Att se hur dom mår är en del av den vänskapen. Man märker när de inte mår bra och man ser när dom är lyckliga. Därför gör man allt för att försöka få solstrålarna på bättre humör=)

Och det för att man bryr sig ditt mongo


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men just ja, det berättade ju du för oss och visade oss en bild i din mobil på en båt som kört upp på bryggan=)



Jo det är bara bra med Kevin, han ligger och vilar nu och jag tror jag ska göra detsamma=)



Hoppas det gått bra på jobbet, kram.

2008-09-09 @ 15:29:14
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0