mamo

Анастасия Приходько - Мамо

Вийшов із тіні мрій, заклятий ворог мій
І навіки посилився у душі моїй живій
Та, коли мав піти, перстенем золотим
Обручив мене з собою та від чар не захистив
І на волю мою долю не пустив

Мамо, a ти ж мені казала як не жадай
Мамо, а я ж тоді не знала де ж та біда
Мамо, а ти ж мені казала час як вода
Мамо, мамо, мамо
Любов - біда

Мрію візьму свою i навпіл розіб'ю
Бо зламали мою долю мов калину у гаю
Я дощем дівочі сльози розіл'ю

Мамо, а ти ж мені казала як не жадай
Мамо, а я ж тоді не знала де ж та біда
Мамо, а ти ж мені казала час як вода
Мамо, мамо, мамо
Любов - біда

Мамо, а ти ж мені казала як не жадай
Мамо, а я ж тоді не знала де ж та біда

Мамо, а ти ж мені казала час як вода
Мамо, мамо, мамо
Любов - біда

Мамо, а я ж тоді не знала де ж та біда
Мамо, а ти ж мені казала час як вода
Мамо, мамо, мамо
Любов - біда


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack själv Gumman!!

Om en vecka är det party igeeeen!

2009-05-18 @ 17:47:37
URL: http://mylittlediary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0